De grundtvigske fri- og valgmenigheders årsmøde AFLYST!

okt 03, 2020 (8:00 AM) - okt 04, 2020 (2:00 PM)

I 100-året for Genforeningen kan Årsmødet i vores forening naturligvis kun ligge i Rødding og Bovlund, der er gået sammen om et fornemt program i weekenden den 3. – 4. okt.
Glæd jer til et besøg i Skibelund Krat, to aktuelle foredrag ved generalsekretæren i Grænseforeningen Knud Erik Therkelsen og historiker Jørn Buch, Genforeningskoncert med Zenobia og museumsinspektør Elsemarie Dam-Jensen, og sidst, men ikke mindst, gudstjeneste i Bovlund kirke med Sten Kaalø.
Læg dertil en skøn festmiddag lørdag aften med indlagte hilsner fra formanden for Grundtvigsk Forum, Kirsten M. Andersen, solnedgangstur på højskoleengen i Rødding, og du har et program, der var værd at vente 100 år på.
Vel mødt!

Årsskrift og program med tilmeldings-blanket vil blive sendt til alle menigheder inden påske – ligesom de vil være at finde på foreningens hjemmeside friegrundtvigske.dk senest 1. april.